söndag 19 mars 2017

Påväg mot Aten!

Att tiden ofta går alldeles för fort när man vill att den ska långsamt är ingen hemlighet och ändå blir man lika förvånad varje gång 😅

Nu är jag ändå påväg, efter en intensiv sista tid och en fantastiskt rolig årsfesthelg bakom mig sitter jag nu på flygplatsen i Frankurt i väntan på mitt flyg mot Aten :) Packandet tog sjukt mycket längre tid än väntat, som vanligt och det blev inte alltför många timmar sömn inatt men sov skönt från Helsingfors hit och här har jag tagit det lugnt och ätit en frukost/lunch panini 😍 

Det känns som att jag varit här sjukt länge men ändå är det drygt 3h till boarding! Lyckligtvis hittade jag precis en skönare "vilostol" nu så här spenderar jag iaf någon timme framöver ;) 

Väl i Aten så ska jag på egen hand hitta till mitt boende :o Har googlat och tagit printscreen från maps och fick dessutom numret till mina roommates så det ska nog gå men det känns nervöst! 

Imorgon ska praktiken börja och pga bristande info har jag absolut ingen koll på någonting 😅 Men det blir nog bra! Mycket packning har jag med mig och fint väder har de lovat ☀️

Nu blir det poddlyssnande en stund! 😊

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar